Selasa, 25 Jun 2013

Tahniah Produksi Bangsawan PUTERA SALANG UR

Salam Budaya & Salam Bangsawan buat Semua ...

Setelah hampir seminggu produksi TELAH berjaya mementaskan bangsawan Putera Salang Ur yang pastinya di tempuhi dengan pelbagai 'dugaan' dan rintangan ... keringat dan tenaga yang tak terhingga menitisnya ke pentas panggung bandaraya DBKL itu ..!

Pada malam terakhir; 16hb Jun 2013 ~ kelihatannya semua pelakon2 dan Krew bersemangat untuk menghasilkan pementasan yg TERBAIK setelah impak pada malam kedua yg begitu mengujakan. Itupun setelah kritikan yg di terima untuk persembahan pada malam pertama yang begitu 'kurang' tersusun dan berkesan ...hampir 3 jam persembahan ! :)

Setelah mengambil-kira semua faktor, maka pada malam kedua dan terakhir kelihatan persembahan begitu memberangsangkan dan mendapat perhatian VVIP yg hadir. Terima kasih pada semua yang memberi sokongan dan perhatian. 

Semoga SUARA ALAM akan 'berani' mencuba lagi untuk program tahun hadapan sekiranya sudah 'bersedia' untuk mementaskan bangsawan ... :)

Apa2pun, SUARA ALAM ingin mengucapkan ribuan, jutaan terima kasih kepada semua yg terlibat samada secara langsung atau tidak langsung dalam memastikan kelangsungngan pementasan bangsawan Putera Salang Ur ini. 

Sampai Jumpa Lagi ... 

~ M.Rosslie 


**Bersama Semarakkan Seni Bangsawan Negara** 





Tiada ulasan:

Catat Ulasan